lauantai 16. kesäkuuta 2012

Rakas Awa-sisko


Minä ja minun naksueläin jolla ei ole vielä nimeä

Tänään uinuin hirveen pitkään maman peiton alla
vaikka nälkä kurni kovaa takavasemmalla.
Aamunvetrein tassuin sitten ylös loikin
hieno uusi päivää varmaan alkaa voikin.

Aamuraksut lioteltiin veessä
enkä arvannut vaan mitä oli mulla eessä. 
Aamutorkuille jäin niinkuin aina ennenaikaan
minkä tosi ison yllätyksen iltapäivä aikaansaikaan.

Meidän kotiin tuli toinen pikkuhauva
vaikka ymmärsin sen että minähän se olin se vauva.
Awa-sisko muutti meidän kotiin asti
minä innostuin senvuoksi ihan kamalasti. 

Nyt me mennään täällä ihan peräkanaa
meiltä pääsee monta samantaista sanaa.
Minulla on kokopäivän ihan oma sisko,
ehkä pannaan pystyyn vaikka ilomurinoitten disko.

Awa-siskon kasvukodin ihan koko väki,
kiitos että meidän polut päivävalon näki.
Ison valon alla mennään yhtä matkaa,
näin on varmaan joka tassun ihan paras jatkaa.

Tässä kuvassa minä kuiskaan minun siskolle että lakastan sitä koko sydämenkokoisesti

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti