perjantai 29. kesäkuuta 2012

Tihulaisen runo

Minun miettimisilme
 Elämä on niin erilaista
eikä johdu siitä että isäkoilat on niin eri maista.
Ennenvanhaan koko peitoalus oli minun yksin varmaan
nyt se pakkojakoon meini ihan varmaan.
Siskon kanssa uniaika ollaan melkein sylitysten aina
eikä silloin päivän huolet pikkukoilan mieltä paina.

Eilen löysin kivan jutun maton alta
sitä ei voi nähdä eteisjakkaralta.
Minun hampaat tarttee paljon jyrsintyötä
ja sen vuoksi joskus tulee vahinkoja myötä.
Siinä kävi sitten hassun lailla
jyrsimisen jälkeen oli mama nettiväylää vailla.

Niin ja olen hurja rämerotan ajokoila suuri
siksi pitkä tassu juustonpalan suuhun noukki juuri.
Nyt on ruokatavarat niin kauas viritetty että
joudun vissiin loppupäivän juomaan ihan pelkkää vettä.

Nyt kun tässä päiväunilla me siskon kanssa ollaan
minä pikkukoila koko tihulaisen saldon nollaan.
Herätessä alkaa leikkipaini hurja
eikä kenelläkään jälkeenpäin oo olo kurja.
Nettihommat menee tänään ilmaa pitkin
vettä minä pikkukoila vielä litkin.
 Suukon annan siskon nenän päälle
   muristaan vaan tälle kostealle säälle. 
 
Tässä meillä on siskon kanssa menossa tutkimustyö nenillä


2 kommenttia:

  1. Meillä tihutöihin haku,
    asialla kun on Aku.
    Menee sukat, menee vaatteet,
    menee paremmatkin aatteet
    jos ne kirjattu on kirjaan
    josta kirjastossa varmaan
    saadaan isot rahasakot -
    maksamiseen tulee pakot.
    Mutt' on Aku loistopoika
    jota muut ei millään voita.

    Eine ja Aku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Akulle <3, jatketaan samoilla linjoilla pusuterveisin Jada

      Poista